Wednesday, February 18, 2015

Plinge-ling

Mitt mys med katten Paxton avbryts av en signal.
En massa lustiga siffror dyker upp på displayen. Jag tänker att det nog är ett call center från dödsstjärnan. Men oj så fel jag hade. Rösten i andra änden tillhör en välbeställd gentleman som sitter på en egen lustjakt i ett varmt land och vill beställa lite jobb. Och jag som nästan inte tänkte svara.


"Jag har nåra bilar som guppar på Atlanten."

Det måste vara mysigt att kunna säga så. I det här fallet var det ett flertal bilar som är på väg till vårt kalla lilla land. Två av dem ska dekoreras. Så det blir till att ta fram målarlådan. Återkommer om det.

Ja just det, en av mina scrolls har synts i Brasiliens största tevekanal. Kolla tatueringen vid 1:33.
GLOBOTV –Tatuagens
Beto är min klient. Killen med T-hotten. Men pinstripingen sitter på honom själv.

No comments:

Post a Comment