Monday, August 31, 2015

Pythagoras

En höjdarträff. Faktiskt den enda träffen jag varit på som har egna hjärtslag. Tändkulemotorerna ger en skön puls genom vimlet. Vi gratulerar arrangörerna till detta lyckade event. Personligen vill jag gärna återkomma.
Pro bono-arbete. Denna målning gjordes gratis till en
ung kille som vi nog kommer att få se mera av.
Grabben kan putsa, ja jäklar.



Motiv på kalender.
Denna allra första av Klassiker Mopeds träffar på Pythagoras
blev en höjdare. Nästa år kommer den att vara ännu större.





3 comments:

  1. Anonymous3:28 PM

    Jag var också där! En upplevelse över förväntan :)
    /Gunilla Deluxe med Puch Maxi -71

    ReplyDelete
  2. Visst var det trevligt! Synd att vi missade varandra. Vi jobbar dessutom för samma tidning i kommande nr. :)

    ReplyDelete
  3. Nej men så trevligt, det visste jag inte. Ska hålla ögonen öppna nästa vecka när jag är på redaktionen då så kanske jag får se det :)

    ReplyDelete